D-nit
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
D-nit

Benvinguts a D-nit. Un espai reservat per els amants de la nit i els seus afers...
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Ui, que fosc... jeje

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Sun




Nombre de missatges : 2
Location : Barcelona
Registration date : 21/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 8:42 pm

Hola que tal???

Doncs jo sóc més housera!! Very Happy Sóc de Barcelona i surto sempre per Barcelona, perquè no m'agrada massa agafar cotxe a la nit...

Ei, encara que sigui nocturna, aquest fondo tant fosc ens cascarà els ulls a tots!!! jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: una més!   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 8:51 pm

Hola Sun Benvinguda!! Tens raó. El fons es molt fosc pero segur k si fos tot blanc donaria una altra sensació ben diferent. flower

Ja fas bé de no agafar molt el cotxe per Bcn. Es un pal i a mes cada veada que has d'anar amb un pàrking et foten un altre pal!! jejeje Smile
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
Sun




Nombre de missatges : 2
Location : Barcelona
Registration date : 21/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 8:55 pm

Jo crec que us cansareu de veure-ho tot negre... però es només una opinió. He entrat dues vegades i la veritat es em marejo... Neutral

Per sortir per Barcelona es un pal el cotxe, però també es un pal pagar taxis perquè son carissims!!!!!!!! i si vas en metro sola, fa por... Buaaaaaa Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDs Jul 21, 2007 9:10 pm

jejejje. Be, podem buscar un altre color mes atractiu. Oberta la llista de peticions!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
Ma$$ana




Nombre de missatges : 6
Registration date : 21/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDl Jul 23, 2007 11:53 pm

Jo voto pel negre !

Aixi es una mica "diferent" als altres massa blanc !!

Es que jo soc del B A R Ç A

Mentres no me'l posis de "traje faralaes" cap problema Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
enigmatico




Nombre de missatges : 11
Registration date : 28/07/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDs Jul 28, 2007 12:17 am

jo també per sortir vaig a Barcelona, i si no es Barcelona, soc anar a Sitges, normalment anem amb cotxe, qui lo porta, tan sols una consumició i al principi (malament que no tindria que ser res) Rolling Eyes però algún cop hem anat amb tren total... quan acava la festa ja hi han per tornar Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Edu9999




Nombre de missatges : 1
Registration date : 27/09/2007

Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitimeDj Set 27, 2007 3:17 am

Jo preferiria un altre color tamb,e, no se el blau,potser.
Aquest negre canas una mica la vista,la veritat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ui, que fosc... jeje Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ui, que fosc... jeje   Ui, que fosc... jeje Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ui, que fosc... jeje
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» jeje

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
D-nit :: Presentació :: Vida nocturna :: Quedem?-
Canviar a: