D-nit
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
D-nit

Benvinguts a D-nit. Un espai reservat per els amants de la nit i els seus afers...
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 FESTA PETITA CUBELLES

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Mire




Nombre de missatges : 14
Age : 42
Registration date : 21/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDt Jul 24, 2007 7:47 pm

HOLA NOIS!!! AQUI US DEIXO EL PROGRAMA D'ACTES DE LA FESTA MAJOR PETITA DE CUBELLES!!!
ENS VEIEM ALLÀ!!!
UN PETÓ

Festa Major Petita 2007 28, 29 i 30 de juliol

Programa d'actes de la Festa Major Petita 2007

Del 6 de juliol al 2 d’agost

A la sala d’exposicions del Centre Social l’artista SALVADOR VALENTE exposa un treball de llenços “DE LA TERRA I EL MAR”.

Dissabte, 28 de juliol

A les 19 hores a la pça. del Mar, ballada de sardanes amb la cobla “Ciutat de Cornellà”.

A les 9 del vespre a la pl. de la Vila concentració del correfoc amb la participació dels diablets, diables joves, diables grans, els timbalers, els draguers amb el Viagrot i les timbaleres, i colles convidades.

A 2/4 de 10 inici del CORREFOC: pl. de la Vila, c. Major, c. Víctor Balaguer, c. Joan Roig i Piera, pg. Narcís Bardají, c. Àngel Guimerà, pl. de la Font, c. Sant Antoni, pl. Jaume Marsé, pg. Vilanova, c. Gallifa i pl. del mercat on hi haurà l’encesa conjunta de totes les colles.

Tot seguit a la pl. del Centre Social Sopar de germanor, organitzat per l’Agrupació de Balls Populars de Cubelles

Venda de tiquets: Ferreteria Fonoll, Tintoreria Mareva i Centre Social.

Seguidament a la pl. del Centre Social ball amb el grup AMARCORD
Servei de Bar

Diumenge, 29 de juliol

A les 8 del matí a la pl. del Mercat 4a Marxa Cicloturistes “Memorial JOAN LLEVADIES I FERRÉ”, fundador i 1r president del Club Ciclista Cubelles.

Organitza: Club Ciclista Cubelles

A les 6 de la tarda a la pl. dels Pobles d’Espanya XXIII Trobada de gegants. Sortida de la cercavila a les 7 de la tarda, amb la participació de gegants d’arreu de Catalunya, del Centre d’Esplai Kitsch i els gegants de l’Agrupació de Balls Populars de Cubelles .

Recorregut: pl. Dels Pobles d’Espanya, c. Verge de Montserrat, pg. Narcís Bardají, c. Àngel Guimerà, pl. De la Font, c. Mossèn Jacint Verdaguer, c. Del Mig, c. Dels Horts, c. Raval, c. Joan Roig i Piera, c. Major i pl. de la Vila.

L’Agrupació de Balls Populars de Cubelles et convida a participar amb la colla gegantera de Cubelles en la XXIII Trobada de Gegants. Si vols provar, encara que no tinguis experiència, no t’ho pensis més i posat en contacte amb nosaltres. Forma part de la festa i fes-te geganter!

Tot seguit a la plaça del Centre Social Sopar de Germanor.

Venda anticipada de tiquets al Centre Social.

A les 11 de la nit a la plaça del Centre Social Havaneres amb el grup “Veus de Mar Blava” acompanyades amb el tradicional cremat de rom.

Dilluns, 30 de juliol

A les 11 del matí a la parròquia de Santa Maria de Cubelles MISSA SOLEMNE concelebrada amb els sacerdots de parròquies veïnes en honor dels sants patrons de la Vila: Sant Abdó i Sant Senen, amb l’assistència de les autoritats.

A les 7 de la tarda a la pça. de la Vila animació infantil amb jocs de cucanyes amenitzada per el grup Rovell d’ou.

A partir de les 8 de la tarda a la pl. del Centre Social, concurs de truites organitzat per l’Associació d’Hostaleria i Comerç.

Inscripcions a la tintoreria Mareva, ferreteria Fonoll i a l’oficina de Turisme.
Evil or Very Mad Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: ME APUNTO!!!   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDc Jul 25, 2007 7:49 pm

Pos me apunto!!! Esto de ver tocar el tambor a Mire y a Baby junto a su hermano es un festival!!! lol!

Haber kien se apunta. Podemos abrir lista para el sabado...

-Mire,
Admin,
-Baby....


Ke después hay fuegos y fiesta!!! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
Ma$$ana




Nombre de missatges : 6
Registration date : 21/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: Re: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDc Jul 25, 2007 9:16 pm

JO m'apunto de aquest cap de setmana tinc festa!....

si festa........

si ja ho se.....

no m'ho crec ni jo

affraid

Avans, despres o anem a sopar "poray"?

Ja direu que jo estic molt "uqupat" creant els mobles de la casa Idea

P.D.: no hi haura ignauguracio fins al meu aniversari (que segur l'Admi ja esta pensant quan !!! alien)
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: Re: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDc Jul 25, 2007 9:20 pm

pozi! bounce ja estava pensant quant faries la inauguració. Juder al final el pis el tindré jo abans que tu!! jejejej Laughing

De fet faig el repás pertinent de la llista:

-Mire
-Massana
-Admin
-Baby
-.....

A veure que mes s'apunta.

PD: La idea de fer un supar em sembla bé, l'unic que m'han trubat colesterol i hem sembla que hauré de menjar herba. lol!
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
LLUIS




Nombre de missatges : 5
Registration date : 22/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: Re: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDv Jul 27, 2007 6:31 pm

Pos jo tmb m'apunto.
Si hi ha planing de la nit ( sopar, copichueles, hora d'anar a dormir o fer xurros, o qui sap ) ja me'l fareu arribar
Anava anar de festa a l'Espluga de Francolí, però cau una mica lluny, més enllà de Rojals
B ens veiem de FESTA!!!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: Re: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitimeDl Jul 30, 2007 9:25 pm

pues yo alfinal no ma punto estado aciendo cosas mejores aunque mejor que ver a BABY Y MIRE juntas tocando el tambor no jejejejeejejeje cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
Contenido patrocinado





FESTA PETITA CUBELLES Empty
MissatgeAssumpte: Re: FESTA PETITA CUBELLES   FESTA PETITA CUBELLES Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FESTA PETITA CUBELLES
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» FESTA MAJOR CUBELLES (LA GRAN) 07
» calcotada a cubelles

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
D-nit :: Presentació :: Vida nocturna :: Festes majors-
Canviar a: