D-nit
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
D-nit

Benvinguts a D-nit. Un espai reservat per els amants de la nit i els seus afers...
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Hola aki la meva presentació familia!

Ir abajo 
AutorMissatge
kanyero27




Nombre de missatges : 4
Age : 44
Location : Barcelona(Sants)
Registration date : 24/08/2007

Hola aki la meva presentació familia! Empty
MissatgeAssumpte: Hola aki la meva presentació familia!   Hola aki la meva presentació familia! Icon_minitimeDv Ago 24, 2007 1:36 am

Hola!! a tots/es Very Happy B m'acabo d registrar akest forum q he descobert x casualitat en una altra web. I doncs a veure si serveix x conèixer gent nova, q valgui la pena i com no ja q es tracta d'un fòrum x sortir d festa Twisted Evil q ens peguessim festivals d'akests x recordar sunny .
Soc un noi d 27 anys q visc a Bcn(Sants) des d octubre passat i m'agrada molt la música electrònica i tot el q l'envolta: sales, dj's, reportatges, etc. Com el meu nick indica m'agraden sobretot els estils + contundents d l'electrònica(makina remember, hardtrance, progressive, hardcore, jumperstyle, bumping, hardtechno...) Tot i això no m'importa sortir d festa x altres llocs, normalment m'adapto a casi tot exepte els de paxanga Embarassed XD. I no se a + d la festa m'agrada tb molt l'esport(ens em de cuidar tb I love you jeje), la música com ja he comentat, el cine, la platja o simplement anar a pendre algo o xerrar amb la gent q aprecies Smile . I b...q vaig MB!! i pau, amor i festa Exclamation
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola aki la meva presentació familia!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola A Tothom
» [b][b]Hola a aquellos que visita el foro!!!!!!!!![/b][/b]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
D-nit :: Presentació :: Presenta't-
Canviar a: