| Ui, que fosc... jeje | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sun
Nombre de missatges : 2 Location : Barcelona Registration date : 21/07/2007
| Assumpte: Ui, que fosc... jeje Ds Jul 21, 2007 8:42 pm | |
| Hola que tal??? Doncs jo sóc més housera!! Sóc de Barcelona i surto sempre per Barcelona, perquè no m'agrada massa agafar cotxe a la nit... Ei, encara que sigui nocturna, aquest fondo tant fosc ens cascarà els ulls a tots!!! jajaja | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 77 Registration date : 21/07/2007
| Assumpte: una més! Ds Jul 21, 2007 8:51 pm | |
| Hola Sun Benvinguda!! Tens raó. El fons es molt fosc pero segur k si fos tot blanc donaria una altra sensació ben diferent. Ja fas bé de no agafar molt el cotxe per Bcn. Es un pal i a mes cada veada que has d'anar amb un pàrking et foten un altre pal!! jejeje | |
|
| |
Sun
Nombre de missatges : 2 Location : Barcelona Registration date : 21/07/2007
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje Ds Jul 21, 2007 8:55 pm | |
| | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 77 Registration date : 21/07/2007
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje Ds Jul 21, 2007 9:10 pm | |
| jejejje. Be, podem buscar un altre color mes atractiu. Oberta la llista de peticions!! | |
|
| |
Ma$$ana
Nombre de missatges : 6 Registration date : 21/07/2007
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje Dl Jul 23, 2007 11:53 pm | |
| Jo voto pel negre ! Aixi es una mica "diferent" als altres massa blanc !! Es que jo soc del B A R Ç AMentres no me'l posis de "traje faralaes" cap problema | |
|
| |
enigmatico
Nombre de missatges : 11 Registration date : 28/07/2007
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje Ds Jul 28, 2007 12:17 am | |
| jo també per sortir vaig a Barcelona, i si no es Barcelona, soc anar a Sitges, normalment anem amb cotxe, qui lo porta, tan sols una consumició i al principi (malament que no tindria que ser res) però algún cop hem anat amb tren total... quan acava la festa ja hi han per tornar | |
|
| |
Edu9999
Nombre de missatges : 1 Registration date : 27/09/2007
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje Dj Set 27, 2007 3:17 am | |
| Jo preferiria un altre color tamb,e, no se el blau,potser. Aquest negre canas una mica la vista,la veritat | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ui, que fosc... jeje | |
| |
|
| |
| Ui, que fosc... jeje | |
|