kanyero27
Nombre de missatges : 4 Age : 44 Location : Barcelona(Sants) Registration date : 24/08/2007
| Assumpte: Hola aki la meva presentació familia! Dv Ago 24, 2007 1:36 am | |
| Hola!! a tots/es B m'acabo d registrar akest forum q he descobert x casualitat en una altra web. I doncs a veure si serveix x conèixer gent nova, q valgui la pena i com no ja q es tracta d'un fòrum x sortir d festa q ens peguessim festivals d'akests x recordar . Soc un noi d 27 anys q visc a Bcn(Sants) des d octubre passat i m'agrada molt la música electrònica i tot el q l'envolta: sales, dj's, reportatges, etc. Com el meu nick indica m'agraden sobretot els estils + contundents d l'electrònica(makina remember, hardtrance, progressive, hardcore, jumperstyle, bumping, hardtechno...) Tot i això no m'importa sortir d festa x altres llocs, normalment m'adapto a casi tot exepte els de paxanga XD. I no se a + d la festa m'agrada tb molt l'esport(ens em de cuidar tb jeje), la música com ja he comentat, el cine, la platja o simplement anar a pendre algo o xerrar amb la gent q aprecies . I b...q vaig MB!! i pau, amor i festa | |
|