D-nit
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
D-nit

Benvinguts a D-nit. Un espai reservat per els amants de la nit i els seus afers...
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 CA L'AMOROS

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDs Nov 10, 2007 8:38 pm

nueva propuesta el domingo 9 diciembre comida en ca l'amoros dels omells de na gaia es un sitio bastante xulo y tranquilo no se esta nada mal aqui es donde se celebrara mi cumple osea que ya podeis acer un pequeño hueco que nos vamos a poner las botas "i el gorro por la rasca jejejejeej" gente de ribes, vilanovay vilafranca no me falleis cuento con bosotros besos......
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 8:17 pm

Ok. Trigui cuenta conmigo!!!!!!

Las comidas son buenas y más cuando se está en buena compañia!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Nov 12, 2007 8:18 pm

De moment som....

Trigui
Admin
Baby
Mire
Massana
LLuis
Mikel i Carme??

Ki + S'apunta!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDc Nov 14, 2007 2:22 am

jo

m'apunto.


a on dieu que es?
Tornar a dalt Ir abajo
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDj Nov 15, 2007 8:00 pm

me alegro que se apunte tanta gente no me esperaba menos de vosotros
ya ire informando mas sobre el sitio es pasado esplugas de francoli a 12km mas o menos esta a 10km de ballbona de les monges nos vemos
familia cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 10:19 pm

bueno ya esta la reserva echa osea que somos
mireia
xavi
bea
massana
lluis
carma
miquel
i yo trigui
estoy pendiente del david y pilar




por todos los demas ya estamos todos y todas
Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool Laughing Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
Mire




Nombre de missatges : 14
Age : 42
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:32 pm

PERFECTE!! AIXÒ SI QUE SERÀ UN BON ANIVERSARI!!! PERO AGAFEU ELS ABRICS!!! JEJEJEJ sunny
Tornar a dalt Ir abajo
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 9:43 pm

eeemmm... jo sincerament, stic una mica tristona....


el 9 de desembre es el cumple del trigui, i jo no podré venir ....

(trigui, ja hem parlat per privat, i estic una miqueta tristona)

em dol molt pero bé, espero que ben aviat us pugui coneixer a tots els del fòrum, i a tu trigui, tornar-te a veure, ja que fa anys que no ens veiem...

estic una miqueta indignada i trista, pero bé, no passa res,............
Tornar a dalt Ir abajo
Mire




Nombre de missatges : 14
Age : 42
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDj Nov 22, 2007 2:40 pm

geek HOLA CAT!! COM QUE NO POTS VENIR?? NO ET POSSIS TRISTA, UN ALTRE DIA SERÀ!!! NO ET PREOCUPIS!!! SEGUR QUE ENS VEUREM CONEIXEREM AVIAT!!!
FINS AVIAT!
Tornar a dalt Ir abajo
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDv Nov 23, 2007 8:23 pm

Mire escrigué:
geek HOLA CAT!! COM QUE NO POTS VENIR?? NO ET POSSIS TRISTA, UN ALTRE DIA SERÀ!!! NO ET PREOCUPIS!!! SEGUR QUE ENS VEUREM CONEIXEREM AVIAT!!!
FINS AVIAT!

tant de bo us coneixi ben aviat,


em fot molta ràbia no poder estar pel cumple del trigui, pero bé, aixi son les coses.............
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Nov 27, 2007 7:12 pm

Hola Cat

A mi també em sap greu Crying or Very sad Espero que ben aviat ens coneguem!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDc Nov 28, 2007 3:16 am

Admin escrigué:
Hola Cat

A mi també em sap greu Crying or Very sad Espero que ben aviat ens coneguem!!!

si, a veure quan ens coneixem


bé, un altre dia serà.............
Tornar a dalt Ir abajo
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Des 10, 2007 12:49 am

me sabe mal por la cat pero oy porfin emos echo la famosa comida yo creo que emos comido todos bien y lo emos pasado bien me sabe mal por una gran persona pero no pasa nada otro dia se apuntara gracias a todo aquel que a asistido a la comida y pronto colgare las fotos no os preocupeis por eso besos a todos
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Des 10, 2007 9:32 pm

Trugui!!!! Ets un campió!!! cheers cheers
Llastima per els que s0'ho van perdre perqu+e ens ho vam passar d'allò més be!!
En resum, vam dinar de conya!!, amb bona companyia, i tot va sortir genial!!! Fins i tot vam triunfar amb el regal del trigui!!!! lol!

Sort que et va agradar sinó ens el fots per el cap affraid

Estic content que al cap de tant insistir al final poguessim estar tots o quasibé tots.

Esperem que la propera pugueu assistir sens falta, ja que per cap d'any no pot faltar ningú.

Salut! flower
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Des 11, 2007 2:05 am

trigui escrigué:
me sabe mal por la cat pero oy porfin emos echo la famosa comida yo creo que emos comido todos bien y lo emos pasado bien me sabe mal por una gran persona pero no pasa nada otro dia se apuntara gracias a todo aquel que a asistido a la comida y pronto colgare las fotos no os preocupeis por eso besos a todos



.............................. m'alegro que us ho hagueu passat bé ...................



................ espero estar per a la pròxima ............................
Tornar a dalt Ir abajo
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Des 11, 2007 2:05 am

el dia 9 de desembre, vaig star pensant en vosaltres,


m'alegro q us ho hagueu passat bé al dinar .............
Tornar a dalt Ir abajo
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDt Des 11, 2007 2:10 am

Admin escrigué:
Trugui!!!! Ets un campió!!! cheers cheers
Llastima per els que s0'ho van perdre perqu+e ens ho vam passar d'allò més be!!
En resum, vam dinar de conya!!, amb bona companyia, i tot va sortir genial!!! Fins i tot vam triunfar amb el regal del trigui!!!! lol!

Sort que et va agradar sinó ens el fots per el cap affraid

Estic content que al cap de tant insistir al final poguessim estar tots o quasibé tots.

Esperem que la propera pugueu assistir sens falta, ja que per cap d'any no pot faltar ningú.

Salut! flower


tant de bo a la propera POGUEM estar tots junts !




Trigui, espero que hagis passat un gran cumple (el dia 5 d desembre), i un gran dinar en companyia de la teva gent !!!




flower
Tornar a dalt Ir abajo
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDg Des 23, 2007 11:02 pm

yo malegro que la meva gent y pogues asistir no va ser posible amb tota la meba gent pero van asistir molts dels meus millors amics y aixo es el que compta va ser un aniversari genial sa de repetir mo vaig pasar pipa un altre dia o repetirem ens veyem ......





les fotos os tindreu que esperar una miqueta mes ya que no tinc temps de fer res o sento
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitimeDl Gen 07, 2008 11:58 am

trigui escrigué:
yo malegro que la meva gent y pogues asistir no va ser posible amb tota la meba gent pero van asistir molts dels meus millors amics y aixo es el que compta va ser un aniversari genial sa de repetir mo vaig pasar pipa un altre dia o repetirem ens veyem ......





les fotos os tindreu que esperar una miqueta mes ya que no tinc temps de fer res o sento


.................


espero q per la pròxima, pugui estar........


em va fotre moltissim no poder estar pel teu cumple....


en fi, cuida't.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CA L'AMOROS Empty
MissatgeAssumpte: Re: CA L'AMOROS   CA L'AMOROS Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CA L'AMOROS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
D-nit :: Presentació :: Vida nocturna :: Quedem?-
Canviar a: