D-nit
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
D-nit

Benvinguts a D-nit. Un espai reservat per els amants de la nit i els seus afers...
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Festa major Vilanova i la Geltrú 2007

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: Festa major Vilanova i la Geltrú 2007   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitimeDg Ago 05, 2007 2:34 pm

Tot i arribar tard i no poder anar a veure els focs, vam anar a sopar a Can Cuenca. Lloc endinsat a la part alta de Vilanova on l’única referència que ens van donar per conèixer el local eren les 2 màquines d’aire que hi havia fora a l’entrada, ja que el nom des de el carrer no es veia per enlloc.... Finalment i després d’haver arribat amb mitja hora de retard trobem a taula, Trigui, Massana, Edu, Jordi, Fernan, Josep, Emma amb cara de gana, jejejeje.Mad



La veritat es que ell lloc estav prou be, tranquil, petit i acollidor. Vam demanar tapes i amanides per compartir. Després una llesca cadascú i postres. Des de la taula vam sentir els focs artificials sense poder-los gaudir. Al final el sopar es va unir en Jaume per sortir de festa amb nosaltres....cheers



Després tots cap a la platja!!! Multitud de gent i parades ambulants que ens van entretenir mes de mitja hora fins arribar a lloc. Per començar vam anar a veure els Pets. Personalment crec que son una mica vells ja que les cançons del nou disc no sonen com les d’abans... No



Després d’uns cubates vam passar per e port on hi havia Ragatunning!! Van tocar cançons típiques d’estiu. Si si!! El VENAO, EL TIBURON, entre d’altres..... Hits d’estiu tunejats per aquests personatges mediàtics. A l’escenari tot eren focs artificials, i gent fen el mono amb les cançons d’estiu... Sort del règim alimentici d’alguns que els va fer aguantar les cançons d’aquesta gent. Personalment no soc molt amant de les begudes alcohòliques, però ahir vaig veure per primera vegada i en directe que encara hi ha molt per aprendre amb les barreges.. Vaig veure com feien un combinat de Smirnoff amb Sunny...Si senyors, Sunny delight!! Allò que anuncien per la tele perquè els nens s’ho beguin fresquet a l’estiu...El que no sabia es que s’ho poden veure fresquet i a més barrejat amb vodka.....Vaja tela!!!! drunken Llàstima que hem vaig deixar la camera de fotos....

Quan faci una festa a casa, provaré de fer una nova beguda. Intentaré barrejar una Actimel amb Whisky, jejejej. Aviam qui es el primer que triga més de 5 minuts a sortir corrents a visitar el doctor Roca. Jijijijij cyclops



Després dels Ragatunning van aparèixer els Fundación Tony Manero... Amb el seu estil discotequer dels anys 80....Van durar Aproximadament fins ben entrades les 4.30..



Jo vaig retirar aviat ja que tenia que portar amb en Trigueros i Baby cap a casa y precisament en trigueros no viu aprop.....

Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
BABY

BABY


Nombre de missatges : 8
Age : 37
Registration date : 21/07/2007

Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa major Vilanova i la Geltrú 2007   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitimeDl Ago 06, 2007 9:18 pm

No va estar malament, el sopar guay ...llàstima que no vam veure els focs... això si vam caminar bastant..

LA PROXIMA A CUBELLES!!! 14 A LA NIT!! US HI ESPEREM..
Tornar a dalt Ir abajo
trigui

trigui


Nombre de missatges : 59
Age : 40
Location : vendrell
Registration date : 30/07/2007

Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: festa major vilanova   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitimeDl Ago 20, 2007 8:18 pm

si yo no visc aprop pero si ten recordes no em vas portar a casa que aquella nit vaig quedar de matinada per anar de pesca amb un amic y em bas deixar al nautic de vilanova que parcert vaig agafar 4 peixos u tambe vaig estar durmin un parell d'hores per recuperarme una mica.
el que buy dir que et baig estalviar el trajecte a casa no am vas portar jijijijijijij Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.bttgarraf.com/modules.php?name=Forums
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 77
Registration date : 21/07/2007

Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa major Vilanova i la Geltrú 2007   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitimeDl Ago 20, 2007 10:56 pm

Petardo!!! El dia de la fiesta mayor te acompañé a tu casa!!!Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Haber si bebemos menos Sunny delight y nos acordamos más de las cosas..jejejejej:lol: Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
http://usuarios.lycos.es/dnit/
laura

laura


Nombre de missatges : 46
Age : 37
Registration date : 09/08/2007

Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa major Vilanova i la Geltrú 2007   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitimeDl Oct 01, 2007 9:05 am

jejejeje, que bé us ho passeu!!! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa major Vilanova i la Geltrú 2007   Festa major Vilanova i la Geltrú 2007 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Festa major Vilanova i la Geltrú 2007
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Festa major petita Cubelles 2007
» FESTA MAJOR CUBELLES (LA GRAN) 07
» FESTA PETITA CUBELLES

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
D-nit :: Presentació :: Vida nocturna :: Resum de la jornada-
Canviar a: